A doua publicare a concursului.
Consiliul Local al Comunei Sâncrăieni anunţă intenţia de recrutare conform Ordonanței de urgență nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, Legii nr. 111/2016 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și Hotararări nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, pentru ocuparea 1 post de Administrator al Societății Ecken Kozmu SRL.
CONDIȚII GENERALE ȘI SPECIFIC:
CONDIȚII GENERALE:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
CONDIȚII SPECIFIC:
- conform art. 5 alin. (2) din Ordonanței de urgență nr.109/2011 Fiecare membru al consiliului de administraţie trebuie să aibă studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puţin 7 ani.
- conform art. 5 alin. (5) din Ordonanței de urgență nr.109/2011 Stabilirea numărului de membri ai consiliului de administraţie se face cu respectarea principiilor prevăzute de Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astfel încât cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie femei şi cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie bărbaţi; consiliul de administraţie nu poate fi format în exclusivitate din persoane de acelaşi gen.
CRITERII DE SELECŢIE:
- Cunoştinţe de afaceri specifice obiectului de activitate al societăţii comerciale ;
- Elaborarea unor propuneri de strategii pe termen mediu de dezvoltare a societăţii comerciale;
- Pregătire de specialitate şi experienţă acumulată în activitatea de conducere;
DOCUMENTE NECESARE ȘI OBLIGATORII PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII :
C.V. în format Europass ;
Scrisoare de intenţie ;
Scrisoare de recomandare, de la ultimul loc de muncă ;
să nu fi suferit condamnări penale definitive care le fac incompatibile conform art. 135 din Legea nr. 31/1990, republicată, fapt dovedit prin certificat de cazier judiciar;
Cazier fiscal ;
Acte de studii ;
Act de identitate ;
Carnet de muncă/documente doveditoare ale activităţii-adeverinţe care atestă vechimea şi specialitatea studiilor ;
Dovada numirii în calitate de administrator/manager (unde este cazul) ;
Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare ;
să declare pe propria răspundere că:
nu vor avea calitatea de administrator şi la o altă societate comercială/regie autonomă concurentă sau care are acelaşi obiect de activitate, în situaţia în care sunt numiţi administratori;
nu deţin acţiuni sau părţi sociale, care conferă mai mult de 5% din drepturile de vot în adunarea generală a acţionarilor, ei sau rudele şi afinii lor până la gradul al doilea, la o societate comercială concurentă sau care are acelaşi obiect de activitate.
Plan de management
ETAPELE DE DESFĂȘURARE A RECRUTĂRII ȘI SELECȚIEI :
1. Selecţia dosarelor de înscriere;
2. Proba scrisă;
3. Interviul şi prezentarea planului de management candidaţilor selectaţi
Candidații vor prezenta documentele necesare pentru depunerea candidaturii, în original până la data de 25 februarie 2025.
ETAPA 1 a selecției dosarelor se va desfășura în data de 27 februarie 2025.
ETAPA 2 Proba scrisă se va desfășura în data de 03 martie 2025, ora 10:00.
ETAPA 3 Interviul şi prezentarea planului de management candidaţilor selectaţi se va desfășura în data de 05 martie 2025, ora 10:00.
Bibliografie :
Legea nr. 82/1991 a contabilităţii, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 31/1990, privind societătile comerciale, republicată;
Legea nr. 656/2002, pentru prevenirea si sanctionarea spălării banilor, precum si pentru instituirea unor măsuri de prevenire si combatere a finanţării terorismului;
O.G. nr. 119/1999, privind control intern şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
O.U.G. nr 109/2011, privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificările si completările ulterioare;
Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
Hotararea 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice
CONDIȚII GENERALE ȘI SPECIFIC:
CONDIȚII GENERALE:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
CONDIȚII SPECIFIC:
- conform art. 5 alin. (2) din Ordonanței de urgență nr.109/2011 Fiecare membru al consiliului de administraţie trebuie să aibă studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puţin 7 ani.
- conform art. 5 alin. (5) din Ordonanței de urgență nr.109/2011 Stabilirea numărului de membri ai consiliului de administraţie se face cu respectarea principiilor prevăzute de Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astfel încât cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie femei şi cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie bărbaţi; consiliul de administraţie nu poate fi format în exclusivitate din persoane de acelaşi gen.
CRITERII DE SELECŢIE:
- Cunoştinţe de afaceri specifice obiectului de activitate al societăţii comerciale ;
- Elaborarea unor propuneri de strategii pe termen mediu de dezvoltare a societăţii comerciale;
- Pregătire de specialitate şi experienţă acumulată în activitatea de conducere;
DOCUMENTE NECESARE ȘI OBLIGATORII PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII :
C.V. în format Europass ;
Scrisoare de intenţie ;
Scrisoare de recomandare, de la ultimul loc de muncă ;
să nu fi suferit condamnări penale definitive care le fac incompatibile conform art. 135 din Legea nr. 31/1990, republicată, fapt dovedit prin certificat de cazier judiciar;
Cazier fiscal ;
Acte de studii ;
Act de identitate ;
Carnet de muncă/documente doveditoare ale activităţii-adeverinţe care atestă vechimea şi specialitatea studiilor ;
Dovada numirii în calitate de administrator/manager (unde este cazul) ;
Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare ;
să declare pe propria răspundere că:
nu vor avea calitatea de administrator şi la o altă societate comercială/regie autonomă concurentă sau care are acelaşi obiect de activitate, în situaţia în care sunt numiţi administratori;
nu deţin acţiuni sau părţi sociale, care conferă mai mult de 5% din drepturile de vot în adunarea generală a acţionarilor, ei sau rudele şi afinii lor până la gradul al doilea, la o societate comercială concurentă sau care are acelaşi obiect de activitate.
Plan de management
ETAPELE DE DESFĂȘURARE A RECRUTĂRII ȘI SELECȚIEI :
1. Selecţia dosarelor de înscriere;
2. Proba scrisă;
3. Interviul şi prezentarea planului de management candidaţilor selectaţi
Candidații vor prezenta documentele necesare pentru depunerea candidaturii, în original până la data de 25 februarie 2025.
ETAPA 1 a selecției dosarelor se va desfășura în data de 27 februarie 2025.
ETAPA 2 Proba scrisă se va desfășura în data de 03 martie 2025, ora 10:00.
ETAPA 3 Interviul şi prezentarea planului de management candidaţilor selectaţi se va desfășura în data de 05 martie 2025, ora 10:00.
Bibliografie :
Legea nr. 82/1991 a contabilităţii, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 31/1990, privind societătile comerciale, republicată;
Legea nr. 656/2002, pentru prevenirea si sanctionarea spălării banilor, precum si pentru instituirea unor măsuri de prevenire si combatere a finanţării terorismului;
O.G. nr. 119/1999, privind control intern şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
O.U.G. nr 109/2011, privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificările si completările ulterioare;
Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
Hotararea 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice